شناسهٔ خبر: 126756 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نمایش دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه راه های آذربایجان شرقی در حاشیه راهپیمایی؛

حضور همکاران اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای آذربایجان شرقی درغرفه دستاوردهای انقلاب اسلامی همزمان با راهپیمایی ۲۲ بهمن

راهداری آذربایجان شرقی راهپیمایی ۲۲ بهمن تبریز با حضور کم سابقه مردم در ۱۰ سال گذشته در این رویداد در سطح این شهر برگزار شد و در حاشیه آن اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گوشه ای از خدمات انقلاب اسلامی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای را در قالب غرفه فرهنگی به نمایش گذاشت.

به گزارش  پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از آذربایجان شرقی؛ در راهپیمایی ۲۲ بهمن تبریز، مدیرکل، معاونان و مدیران ستادی این اداره کل هم حضور داشتند و ضمن تشریح خدمات صورت گرفته بعد از انقلاب در حوزه متبوع، به پرسش های مردمی هم پاسخگو بودند.

نمایش کلیپ های تصویری از طرح های حوزه راهداری و حمل و نقل و اهدای بروشورهای این طرح ها به راهپیمایی کنندگان نیز از دیگر کارهای صورت گرفته در غرفه مربوطه در تبریز بود.

غرفه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی همچنین میزبان کودکان شرکت کننده‌ در راهپیمایی بود و هرکدام از آنها با نقاشی کردن یکی از موضوعات مرتبط با انقلاب اسلامی یا موضوعات راهداری، هدیه ای هم به رسم یادبود دریافت می کردند.

علاوه بر حضور در غرفه دستاوردهای حوزه راه، همکاران اداره کل همقدم با سیل خروشان مردم تبریز، در راهپیمایی دیروز شرکت کردند