شناسهٔ خبر: 126801 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره شهرستان رزن خبر داد؛

کولاک شدید و بارش برف در محور رزن-اوج/ تمامی راه های رزن باز است

گزارش تصویری ازعملیات برف روبی و نمک پاشی محورهای  استان همدان رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان رزن با اشاره به بارش برف در رزن گفت: در محور رزن-اوج گردنه گرمک از روز گذشته با پدیده کولاک شدید همراه با بارش برف و کاهش دید مواجه هستیم، و تاکنون با تلاش عوامل راهداری این محور مسدود نشده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی همدان مجید یمینی اشرف گفت: هموطنانی عزیزی که قصد عبور از گردنه گرمک محور رزن-آوج را دارند، تقاضامندیم حتما از سالم بود خودرو و سیستم گرمایشی، پر بودن باک بنزین، همراه داشتن تجهیزات زمستانی و زنجیرچرخ اطمینان حاصل کنند و از سفرهای غیرضروری پرهیز نمایند.

وی افزود: کولاک شدید برف راه ارتباطی چندین روستای شهرستان را بعد از بازگشایی، دوباره مسدود کرد، و عوامل راهداری در اولین فرصت نسبت به بازگشایی مجدد این راه ها، با استفاده از ماشین الات سنگین مانند بلدوزر  و لودر برای چندمین بار اقدام نموده اند. 

وی تاکید کرد: اگر کولاک برف بسیار شدید و با کاهش دید همراه باشد، برای ایمنی جان مسافران و با هماهنگی پلیس راه مجبور خواهیم شد تا محور را برای کنترل شرایط در مقاطعی مسدود نماییم، و از هموطنان عزیز خواهشمندیم در شرایط بحرانی با عوامل راهداری و پلیس راه همکاری لازم را داشته باشند چرا که هدف ما ایمنی جان مسافران است.