شناسهٔ خبر: 126810 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مراسم جشن دهه فجر و پیروزی انقلاب در راهداری البرز برگزار شد

جشن انقلاب مراسم جشنی به مناسبت دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور کارکنان اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز)، امروز، یکشنبه، ۲۳ بهمن‌ماه، به مناسبت ایام‌الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مراسم جشنی با حضور کارکنان این اداره‌کل برگزار شد.

علی زندی‌فر، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای البرز در این مراسم با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، انقلاب اسلامی را حاصل مجاهدت خون شهیدان و رهبری حضرت امام(ره) و ملت ایران دانست و گفت: قطعا یکی از بزرگترین نعمت‌هایی که خداوند به ملت ایران هدیه کرد همین نعمت انقلاب اسلامی است.

 وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران منشأ بسیاری از پیشرفت‌ها و دستاوردها در حوزه‌های مختلف شده که در سایه ایمان به خدا و اتکا به توان داخلی به دست آمده است.

این مسئول با تاکید بر اینکه همه ما باید قدردان انقلاب اسلامی باشیم، گفت: بهترین قدردانی و شکر نعمت، انجام وظایف به بهترین شکل ممکن و خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم است.

زندی‌فر در پایان با ابراز خرسندی از برگزاری مراسم، آثار حاصل از برپایی اینگونه جشن‌ها را ایجاد انگیزه مضاعف و افزایش روحیه کارکنان دانست و بر تداوم برگزاری چنین برنامه‌هایی در مناسبت‌های مختلف تاکید کرد.