شناسهٔ خبر: 126820 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد؛

هم‌افزایی کارکنان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در برنامه های فرهنگی دهه فجر ۱۴۰۱

حسن کحال زاده- اصفهان رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان ضمن تبیین اهم برنامه‌های اجرایی به مناسبت گرامیداشت دهه فجر ۱۴۰۱ از هم‌افزایی و مشارکت فعال کارکنان این اداره‌کل در اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، علمی، قرآنی و ورزشی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ حسن کحال‌زاده رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان ضمن اشاره به فعالیت‌های متنوع فرهنگی انجام شده در این اداره‌کل در راستای گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: بمنظور تقسیم کار، برنامه ریزی و اجرای دقیق برنامه‌های این دهه مبارک، ستاد بزرگداشت دهه فجر در این اداره‌کل با شعار محوری "ایران استوار، ۴۴ سال افتخار" برگزار و هماهنگی لازم برای اجرای ۱۰ ها ویژه برنامه با همراهی و مشارکت تمامی حوزه‌های مختلف راه و شهرسازی بعمل آمد.  

وی افزود: برای مناسبت‌های ماه رجب نیز همزمان با این ایام برنامه ریزی و برنامه‌هایی مصادف با ولادت امام محمدتقی (ع)، جشن میلاد امام علی (ع) و مراسم جانسوز حضرت زینب (س) در نظر گرفته شد همچنین کارکنان اداره ارتباطات و اطلاع رسانی این اداره‌کل با آذین بندی و نصب پرچم‌های مقدس ایران اسلامی به تدارک برنامه‌های دهه فجر پرداختند که از ۱۲ بهمن ماه ویژه برنامه‌ها آغاز و تا پایان روز ۲۲ بهمن ادامه یافت.  

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان اذعان داشت: مراسم آغازین روز دهه مبارک فجر چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مصادف با سالروز ولادت با سعادت حضرت جوادالائمه (ع) روز ۱۲ بهمن‌ماه سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی با اجرای برنامه‌های متنوع و شاد تدارک دیده شد.    

وی با اشاره به تدوین و طراحی برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر این اداره‌کل با هدف محوری امید به آینده توضیح داد: این برنامه‌ها در قالب‌های مختلف فرهنگی، علمی، ورزشی، قرآنی برگزار شد که استقبال بی نظیر کارکنان و مشارکت فعال آنان را در برداشت.  

کحال‌زاده ابراز داشت: یکی از اقدامات ویژه‌ای که امسال در این ایام مبارک انجام پذیرفت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف راه و شهرسازی همراه با آمار و ارقام در خصوص پیشرفت ۴۴ ساله و در قیاس با قبل از انقلاب بود که از طریق تهیه اینفوگرافیک، انتشار خبر، گفتگو و نشست خبری با مسئولین این اداره‌کل انجام پذیرفت.  

وی به عناوین دیگر برنامه‌های دهه مبارک فجر در اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان اشاره کرد و گفت: نواختن زنگ انقلاب در مدرسه پسرانه، حضور مدیران و کارکنان در گلستان شهدای اصفهان و تجدید میثاق با شهدا، تبلیغات محیطی، پخش سرودهای انقلابی همزمان با لحظه ورود امام خمینی (ره) و در طول ایام، برگزاری مسابقه کتابخوانی، دیدار با خانواده‌های شهدا، دیدار با جانبازان دفاع مقدس، تجلیل از بازنشستگان و پیشکسوتان، برگزاری جشن تکلیف فرزندان کارکنان و حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه بخشی از برنامه‌های این ایام مبارک بوده است.  

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان ادامه داد: در راستای طرح تکریم و بررسی مسائل و مشکلات مردمی در حوزه راه و شهرسازی سامانه صدای پاسخگو راه و شهرسازی استان اصفهان به مناسبت دهه فجر راه‌اندازی و در روزهای ۱۴ و ۲۱ بهمن ماه میزخدمت ادارات راه و شهرسازی اصفهان و شهرستان‌ها در مصلی نماز جمعه و در روز ۲۲ بهمن ماه در مسیر راهپیمایی برپا شد.  

وی خاطرنشان کرد: در راستای گرامیداشت ایام الله دهه فجر از ظرفیت‌های مختلف این اداره‌کل، فضای مجازی و اتوماسیون اداری نیز استفاده شد است و ساخت تولیدات با بهره‌گیری از ایده‌های خلاقانه و شیوه‌های نوین انجام پذیرفت.