شناسهٔ خبر: 126918 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی مراسمی در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان انجام شد؛

تجلیل از فرزندان همکار که به مقام تکلیف رسیده اند

جشن تکلیف سمنان.jpg در مراسمی که در محل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان برگزار گردید ، از فرزند همکاران به مناسبت سن تکلیف شرعی ایشان تقدیر بعمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سمنان) طی مراسمی با حضور احسان منصور کیایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان، حجت‌الاسلام قاضی‌مومن امام جماعت اداره‌کل، اعضای ستاد اقامه نماز و کارکنان اداره‌کل از فرزندان به سن تکلیف رسیده کارکنان تقدیر شد.
منصور کیایی در این مراسم ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین، گفت: بسیار خرسند و خوشحالیم که میزبان این جشن تکلیف هستیم چرا که جشن تکلیف آغازی شیرین و به یاد ماندی برای حرکت در مسیرصحیح  و معنویت است که بهار زندگی با فریضه نماز، دعا و قرائت قرآن پیوند می خورد.
وی در ادامه از جشن تکلیف به عنوان جشن شروع پذیرش قوانین و ضوابط جدید در زندگی یاد کرد و خطاب به نومکلفان گفت: شما عزیزان با ورود به سن تکلیف، وظایف و ماموریت های جدیدی را در زندگی تجربه خواهید نمود و وظایف شما این است که به مسائل دینی و شرعی و اجتماعی و اخلاقی، بعد از این توجه بیشتری نشان دهید که از مهمترین  این مسائل بعد از شناخت و نزدیکی و ایمان به خدای متعال، احترام  به پدر و مادر و استفاده از راهنمایی های ایشان و سپس مسئولیت پذیری در زندگی و درس و کار است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان در پایان با بیان اهمیت و ارزش مقام تکلیف در پیشگاه خداوند به والدین توصیه نمود: در این دوران مراقب غذای روح فرزندان خود باشید تا نسلی سرافراز، سربلند و بلند همت تحویل جامعه گردد.