شناسهٔ خبر: 127003 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی خبر داد:

شروع بارش برف در اغلب جاده‌های استان مرکزی

برفروبی استان مرکزی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: با توجه به تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری آنلاین و سامانه‌های هوشمند جاده‌ای در راه‌های استان و گزارش گشت های سیار در محورهای مواصلاتی هم اکنون شاهد بارش برف در اغلب جاده‌های استان هستیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از استان مرکزی، میثم سیفوری رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از شروع بارش برف در محورهای مواصلاتی سطح استان خبر داد.

وی افزود: با توجه به تصاویر دریافتی از دوربین های نظارت تصویری و همچنین سامانه های هوشمند، در حال حاضر در محورهای: شازند - ازنا، شازند - هندودر، اراک - بروجرد، اراک - سلفچگان، اراک - خمین، اراک - فراهان، خمین - الیگودرز، دلیجان - نراق، محلات - خمین و تفرش - فراهان و همچنین جاده کنارگذر شمالی اراک شاهد بارش برف می باشیم.

سیفوری تأکید کرد: در همین راستا به اطلاع «شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر، رانندگان ناوگان حمل و نقل و کلیه کاربران جاده‌ای» می‌رساند: با توجه به نفوذ این سامانه بارشی طی ساعات آینده در سراسر استان، تأکید می‌شود برای عبور از محورهای مواصلاتی استان مرکزی ضمن رعایت بیش از پیش مقررات راهنمایی و رانندگی، حتماً زنجیرچرخ و سایر تجهیزات ایمنی را بهمراه داشته باشید.

وی یادآور شد: راهداران سطح استان همراه کاربران جاده‌ای بوده، لذا برای ارتباط با کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های این اداره کل شماره تلفن ۱۴۱ بصورت شبانه روزی در خدمت هم استانی های عزیز می‌باشد.