شناسهٔ خبر: 127015 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در مراسم تکریم فعال عرصه عفاف و حجاب بیان شد؛

نگاه دین به عفت و وجود ارزشمند بانوان حفظ و حراست از آنهاست

جلسه حجاب و عفاف.jpg طی مراسمی از بانوی فعال عرصه عفاف و حجاب اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان تکریم و تقدیر بعمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سمنان) همزمان با پایان دهه فجر از بانوی فعال در عرصه عفاف و حجاب اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان تقدیر شد.
در این برنامه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با بیان اینکه نگاه دین به عفت و وجود ارزشمند بانوان حفظ و حراست از آنهاست، اظهار کرد: آن چیزی که موجب حفظ و حراست از این گوهر وجودی خواهد شد مسأله حجاب و عفاف است که در این رابطه حجاب یک مبحث ظاهری و عفاف یک مبحث درونی است و حجاب صرفاً مخصوص بانوان نیست و این امر شامل آقایان هم می‌باشد؛ چراکه آقایان هم باید در این راستا به پوشش و نگاه خود توجه ویژه داشته باشند.
وی به موضوع تقابل استکبار جهانی با ایران اشاره کرد و گفت: دشمنان هزینه‌های گزافی در راستای بی‌عفتی انجام داده اند و مستکبران در این راستا از باب تهاجم فرهنگی، هزاران سایت‌ تبلیغاتی و شبکه‌ ماهواره‌ای برای هدف گیری حجاب بانوان با هدف رواج بی‌غیرتی در جامعه اقدام کرده‌اند.
حجت‌الاسلام قاضی‌مومن امام جماعت اداره کل نیز در این مراسم به اهمیت رعایت موازین دینی و اخلاقی از طرف آحاد جامعه به خصوص دختران و بانوان در مکان‌های عمومی منطقه اشاره و از انجام وظایف و همکاری مسئولان در این مورد قدردانی کرد.
وی حفظ حجاب و عفاف را در کاهش ناهنجاری‌ها و آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی مهم برشمرد و بیان کرد: برای داشتن جامعه‌ای عاری از مشکلات فرهنگی همه باید همت کنند.
قاضی‌مومن به حضور فعال بانوان در برنامه‌های مختلف اجتماعی با حفظ منزلت و جایگاه فرهنگی تاکید و از همراهی و افتخارآفرینی آنان برای جمهوری اسلامی ایران قدردانی نمود.