شناسهٔ خبر: 127016 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در مراسم تجلیل از کارمند فعال حوزه اقامه نماز جماعت مطرح شد؛

تکریم ارباب رجوع و رسیدن به اهداف سازمانی در گرو نماز جماعت است

امام جماعت اداره کل سمنان.JPG طی مراسمی از کارمند فعال حوزه اقامه نماز جماعت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سمنان) به منظور ترویج و اعتلاء فرهنگ نورانی نماز جماعت از کارمند فعال در این حوزه با حضور مدیرکل، امام جماعت، اعضای شورای فرهنگی و شورای اقامه نماز اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان تکریم و تقدیر شد.
احسان منصورکیایی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان در جمع کارکنان و فعالان عرصه نماز با اشاره به اهمیت ترویج و ترغیب نسل جوان به اقامه نماز خاطر نشان کرد: برای توسعه و ترویج نماز شیوه ها و مهارت هایی خاص و به روز همراه با خلوص نیت نیاز است که باید به آنها اهمیت داده شود تا نسل جدید نیز به نماز علاقمند شود.
وی با اشاره به نقش مهم نماز در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی گفت: با توجه به بیانات بزرگان دین و کلام الهی برگزاری نماز جماعت، یکی از ضروریاتی است که نیاز به تلاش و برنامه‌ریزی مضاعفی دارد.
منصورکیایی معرفی و تجلیل از فعالین نماز را در تشویق و ترغیب دیگر افراد موثر دانست و افزود: امیدوارم همه کارکنان این مجموعه در برپایی نماز و انس با قرآن حضوری گسترده و فعال داشته باشند.
قاضی‌مومن امام جماعت اداره کل نیز عنوان کرد: نماز، رکن اصلی دین است و اصلی ترین جایگاه را در زندگی دارد لذا هرجایی که مدیران همگام با نماز داشته باشیم کارها به خوبی پیش می رود و به کارها برکت می دهد.
وی تاکید کرد: امروز شاهدیم کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اهتمامی جدی به امر نماز داشته و برای برپایی نماز جماعت اول وقت حضور مستمر دارند.
امام جماعت اداره کل در پایان اظهار داشت: سازمان‌هایی که بحث اقامه نماز جماعت را جدی می گیرند و کارکنانشان حضور فعالی در اقامه نماز اول وقت دارند در تکریم ارباب رجوع و رسیدن به اهداف سازمانی موفق تر عمل می کنند.