شناسهٔ خبر: 127093 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری لرستان خبرداد:

تلاش برای بازگشایی محور های روستایی لرستان ادامه دارد/تمامی محور های اصلی باز است

مدیرکل راهداری لرستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان گفت: با وجود بارش شدید برف و باران طی روزهای اخیر، با تلاش شبانه روزی و جهادی عوامل راهداری تمامی راه های اصلی استان باز است و محور های روستایی در حال بازگشایی می باشند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از لرستان، مرتضی شیروانی اظهار کرد: بارش شدید برف و باران که از روز دوشنبه در استان آغاز شد است و همچنان در برخی از شهرستان ها ادامه دارد، با تلاش جهادی و شبانه روزی عوامل راهداری استان تمامی راه های اصلی و شریانی باز و تردد در آن ها برقرار می باشد.

وی ادامه داد: اولویت ابتدا برف روبی راه های شریانی، اصلی،فرعی و سپس روستایی است، با این حال عوامل راهداری استان از همان روز اول عملیات بازگشایی محورهای روستایی را دستور کار خود قرار داده اند.

شیروانی بیان کرد: در این راستا تمامی راه های روستایی شهرستان الیگودرز بجز گردنه فرسش تا این لحظه بازگشایی شده ، که مجددا بارش برف را در این محور ها داریم.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان تصریح کرد: دیگر شهرستان ها استان که بارش برف را داشتیم،  تلاش راهداران برای بازگشایی محور های روستایی برای چندمین بار ادامه دارد.