شناسهٔ خبر: 127100 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان خبر داد؛

برفروبی ۶۲۰ کیلومتر از راههای استان

برف روبی محورهای سمنان.jpg احسان منصورکیایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از مصرف ۵۰۰ تن ماسه و نمک جهت بازگشایی راه‌ها خبر داد و گفت: با وجود بارش برف در گردنه‌ها و جاده‌های مناطق شمالی این استان، با برفروبی ۶۲۰ کیلومتر از راههای استان، محورها پاکسازی شده و تردد به صورت روان جریان دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سمنان) احسان منصور کیایی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان در روز چهارشنبه بیست و ششم بهمن‌ماه ۱۴۰۱ اظهار داشت: در پی بارش‌های شدید شبانه روز گذشته و امروز در استان، با تلاش عوامل راهداری همه راه‌های اصلی، فرعی و روستایی این استان باز و جریان ترافیک در حالت عادی  است.
وی افزود: تیم عملیاتی راهداری استان با تمام توان در کنار سایر دستگاه‌ها و پلیس راه طی ۲۴ ساعت گذشته در سطح جاده‌های استان حضور داشتند و هم اکنون نیز در راهدارخانه های استان مستقر  بوده و رفع مشکلات احتمالی، برف روبی و نمک پاشی نقاط مختلف جاده ای را بر عهده دارند.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان تاکید کرد: با وجود بارش برف در گردنه‌ها و جاده‌های مناطق شمالی این استان، با برفروبی ۶۲۰ کیلومتر از راههای استان ، محورها پاکسازی شده و تردد به صورت روان جریان دارد.
منصورکیایی، از مصرف ۵۰۰ تن ماسه و نمک جهت بازگشایی راه‌ها خبر داد و یادآور شد: براساس گزارش ادارات تابعه، رصد دوربین‌های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه‌های استان  و پیش بینی هواشناسی استان لازم است رانندگان برای جلوگیری از بروز هر گونه حادثه احتمالی هنگام تردد در محورهای مواصلاتی استان از به همراه داشتن وسایل ایمنی همچون زنجیر چرخ اطمینان حاصل نمایند.
وی ادامه داد:  کاربران جاده‌ای از تردد غیر ضروری پرهیز کرده و در صورت نیاز به استفاده از محورها با شماره گیری ۱۴۱ از وضعیت راه‌های استان مطلع شوند.