شناسهٔ خبر: 127104 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ششمین جلسه شورای اقامه نماز اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان برگزار شد

سیستان ششمین جلسه شورای اقامه نماز اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان به ریاست مدیر کل راه و شهرسازی و با حضور معاونین و اعضای این ستاد در سالن جلسات ساختمان جانبازان این اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سیستان و بلوچستان، ششمین جلسه شورای اقامه نماز اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان به ریاست مدیر کل راه و شهرسازی و با حضور معاونین و اعضای این ستاد در سالن جلسات ساختمان جانبازان این اداره کل برگزار شد.

در این جلسه نسبت به برنامه ریزی مناسب برای اجرایی کردن هر چه مطلوبتر دستورالعمل ها و برنامه های مربوط به توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز جماعت در اداره کل و ادارات تابعه و چگونگی برگزاری برنامه های فرهنگی مختلف با موضوعات مربوط به نماز برای کارکنان و خانواده آنها تاکید شد.

از آنجایی که نماز عالی ترین و اساسی ترین عامل محبت بین انسان و خداوند است و در زندگی و حیات انسان به اندازه ای ارزش دارد که اولیای الهی برای یک لحظه از آن غافل نبودند و از هر راه و روشی که ممکن بود دیگران را هم به اقامه نماز تشویق می کردند اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با اهتمام ویژه به این مهم همواره از دستگاههای اجرایی برتر استان در این زمینه بوده است.