شناسهٔ خبر: 127109 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای ارتقاء ایمنی تردد صورت گرفت؛

روشن شدن ۷ کیلومتر از مسیر اسالم_تالش

. مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از به بهره برداری رسیدن پروژه روشنایی قسمتی از مسیر اسالم_تالش(ابتدای بخش اسالم تا دوربرگردان سه راهی کله سرا) به طول ۷ کیلومتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گیلان)، غلامعلی نیک فهم با اشاره به این که روشنایی در شب کمک موثری برای کاربران جاده ای و همچنین کاهش تصادفات تاثیر دارد اظهار داشت: همواره این اداره کل برای کاهش تصادفات همواره سعی کرده ایمنی تردد را ارتقا بخشد و براین اساس با پیگیری از طریق اعتبارات ملی(سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای) و فرمانداری شهرستان توانستیم ۷ کیلومتر از مسیر اسالم_تالش در محدوده ابتدای بخش اسالم تا دوربرگردان سه راهی کله سرا را در قالب فاز یک روشن کنیم.

وی در ادامه افزود: فاز دوم این پروژه از دوربرگردان سه راهی کله سرا تا میدان امام حسین(ع) نیز با اعتباری معادل ۱۰ میلیارد تومان آن هم از اعتبارات ملی سازمان مذکور با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است و انشاالله قبل از پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در پایان از همکاری فرماندار،نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و به ویژه شرکت برق منطقه ای گیلان که در سرانجام رسیدن این پروژه ها قدم برداشتند سپاسگزاری کرد.