شناسهٔ خبر: 127164 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس خبر داد ؛

پروژه بهسازی و روکش آسفالت محور فیروز آباد-جم ، ۷۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

پروژه بهسازی و روکش آسفالت محور فیروز آباد-جم ، ۷۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد راستیار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس از پیشرفت ۷۷ درصدی عملیات اجرایی پروژه بهسازی و روکش آسفالت ۲۷ کیلومتر از محور فیروزآباد- جم خبر داد.

راستیار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس از پیشرفت ۷۷ درصدی عملیات اجرایی پروژه بهسازی و روکش آسفالت ۲۷ کیلومتر از محور فیروزآباد- جم خبر داد.

به پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(فارس)، راستیار گفت : این پروژه که از ابتدای بهمن ماه آغاز گردیده، هم اکنون با بیش از ۷۷ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ادامه کار است و در زمان مشخص شده یعنی همان ۱۵ اسفندماه که وعده داده ایم به اتمام می رسد و از ۱۶ اسفندماه نیز در این محور شریانی ، ترافیک برقرار می گردد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس در ادامه خاطرنشان ساخت : به دلیل خرابی های زیاد رویه راه در این محور شریانی، که ناشی از شرایط جغرافیایی خاص از یک سو و تردد بالا از سوی دیگر بوده است، پروژه تثبیت ، لکه گیری و روکش آسفالت با هدف اصلاح رویه راه ، ارتقا ایمنی و افزایش سطح سرویس به کاربران جاده ای با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان آغاز گردید.

راستیار اظهار داشت : اهمیت این پروژه به دلیل شریانی و ترانزیتی بودن محور فیروزآباد- جم و اتصال قطب انرژی (عسلویه) به مرکز کشور می باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود افزود : با اتمام این پروژه و برقراری مجدد ترافیک در این محور، شاهد افزایش سطح سرویس به کاربران جاده ای و ارتقاء ایمنی تردد خواهیم بود.

شایان ذکر است، محور جم – فیروزآباد و بالعکس از تاریخ 1 بهمن 1401 تا 15 اسفند 1401 به دلیل انجام عملیات اجرایی تثبیت، لکه گیری و روکش آسفالت، مسدود می باشد.