شناسهٔ خبر: 127182 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

اصلاح ورودی ایستگاه راه آهن طبس جهت تسهیل رفت و آمد مسافران

قطار- راه‌آهن تهران سرپرست راه آهن شرق از اصلاح ورودی ایستگاه راه آهن طبس جهت رفاه و تسهیل رفت و آمد شهروندان و مسافرین قطار در گفتگو با رئیس پلیس راه شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره کل راه‌آهن شرق، علی حکامی قاسمی  سرپرست راه‌آهن شرق با اعلام اصلاح ورودی ایستگاه راه آهن طبس جهت رفاه و تسهیل رفت و آمد شهروندان و مسافرین قطار، گفت: ایستگاه راه آهن نقطه آغازین برای مسافران و تازه وارد ها به شهر طبس است که قصد استفاده از قطار را دارند و این مهم در کنار مطالبه شهروندان باعث شد که طرح مطالعاتی اصلاح ورودی ها و بهسازی محوطه ایستگاه طبس را در دستور کار قرار دهیم.

وی خاطر نشان کرد: از چند ماه قبل مطالعات این طرح آغاز شده و صبح امروز توسط جناب سرهنگ حسین پور رئیس پلیس راه شهرستان مورد ارزیابی و کارشناسی میدانی قرار گرفت که به حول و قوه الهی بزودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

لازم به ذکر است در جلسه ای که با حضور حکامی قاسمی و رئیس پلیس راه شهرستان در ساختمان اداری شهدای طبس برگزار شد، در خصوص طرح مذکور و مسائل فیمابین پلیس راه و راه آهن در حوزه شهرستان، بحث و تبادل نظر شد.