شناسهٔ خبر: 127198 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان خبر داد؛

اختصاص ۳۰ هکتار اراضی دولتی کاشان به حوزه ورزش

مجتبی آراسته - اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان از اختصاص ۳۰ هکتار اراضی دولتی کاشان به حوزه ورزش این شهرستان خبر داد.

مجتبی آراسته رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اصفهان)؛ با اشاره به وجود یک هزار و ۲۵۰ هکتار بافت تاریخی در شهرستان کاشان اظهار داشت: اداره راه و شهرسازی این شهرستان در راستای ساماندهی و بهسازی بافت تاریخی، اقدامات موثری را بعمل آورده است.  

وی از اعطای قیر رایگان ویژه بافت تاریخی شهرستان کاشان خبر داد و گفت: اقدامات لازم بمنظور تفکیک و ساماندهی فضاهای بافت تاریخی و فرسوده این شهرستان انجام پذیرفته است.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: ۳۰ هکتار از اراضی دولتی شهرستان کاشان به حوزه ورزش این شهرستان اختصاص پیدا کرد تا اداره ورزش و جوانان متناسب با برنامه‌های خود پروژه‌های پیش‌بینی شده را اجرایی کند.  

وی با اشاره به برنامه ریزی‌های بعمل آمده در راستای خدمت‌رسانی به محلات هدف بازآفرینی شهری این شهرستان اذعان داشت: این برنامه‌ریزی در قالب زمین‌های ورزشی، زمین‌های فوتسال، چمن مصنوعی، آموزشی و غیره صورت گرفته که اولویت با مناطق کم‌برخوردار است.  

آراسته عنوان کرد: اعطای زمین در مناطق کم‌برخوردار نظیر کوی حسین‌پور و خیابان کارگر صورت گرفته و همچنین با توجه به کمبود فضای سبز، زمین در راستای ایجاد فضای سبز در میدان بسیج و کوی حسین‌پور پیش‌بینی و پیشنهاد شده است.