شناسهٔ خبر: 127212 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:

اجرای بیش از ۳۲۷ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در سراسر کشور/ ۱۰ هزار واحد مسکونی در همکاری دو نهاد انقلابی افتتاح می‌شود

اکبر نیکزاد رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعلام اینکه بیش از ۳۲۷ هزار واحد مسکونی در روستاها، شهرها و بافت‌های فرسوده پایتخت توسط بنیاد در دست اجرا است از افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکونی در همکاری با بنیاد مستضفعان خبر داد.

اکبر نیکزاد رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اجرای ۳۲۷ هزار واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن در شهرها، روستاها و بافت‌های فرسوده خبر داد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعلام اینکه در مجموع ۳۲۷ هزار و ۷۰۳ واحد در شهرها، روستاها و همچنین بافت فرسوده برخی از شهرها در حال اجراست در بیان جزئیات آنها اعلام کرد: در حال حاضر ۲۱۵ هزار و ۵۸۰ واحد در روستاها، ۱۰۰ هزار و ۸۹۳ واحد در شهرهای مختلف، ۱۱ هزار و ۲۳۰ واحد در بافت فرسوده شهر تهران توسط بنیاد مسکن در دست اجرا قرار دارد.

۱۰ هزار واحد مسکونی در همکاری دو نهاد انقلابی افتتاح می‌شود

نیکزاد ادامه داد: بنیاد مسکن در راستای مسئولیت اجتماعی و وظایف خود اجرای ۲۰ هزار واحد مسکونی را در همکاری با بنیاد مستضفعان تفاهم کرده است که ۱۰ هزار واحد از میزان تفاهم شده که از یکسال گذشته آغاز شده به اتمام رسیده و در روزهای آتی افتتاح خواهد شد.

تکمیل و تحویل ایستگاه پروانه در متروی پایتخت

وی در عین حال بخشی دیگر از فعالیت‌های بنیاد مسکن را همکاری با شهرداری تهران برای تکمیل برخی از خطوط متروی پایتخت عنوان کرد و گفت: بنیاد مسکن  تا پایان امسال ایستگاه پروانه در متروی تهران را تکمیل کرده و تحویل می‌دهد که سرمایه گذاری اجرای این پروژه معادل ۴ هزار و ۵۰۰ میلیاردتومان است.