شناسهٔ خبر: 127263 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری جنوب استان خبر داد؛

اجرای بیش از ۹۰۰ کیلومترعملیات تیغ زنی و تسطیح در محور های ارتباطی جنوب سیستان و بلوچستان

علی بامری معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان از انجام ۹۴۲ کیلومتر تیغ زنی و تسطیح در راه های اصلی،فرعی و روستایی جنوب این استان در دیماه سالجاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر،علی بامری معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان از انجام ۹۴۲ کیلومتر تیغ زنی و تسطیح در راه های اصلی،فرعی و روستایی جنوب این استان در دیماه سالجاری خبر داد و گفت: از این میزان تسطیح ۸۲۳ کیلومتر در راه های روستایی اجرا شده است.

وی اجرای ۷۰۰ کیلومتر لکه گیری را توسط راهداران یادآور شد و اظهار کرد:از این میزان ۴۶۶ کیلومتر در محور اصلی و فرعی و ۲۳۴ کیلومتر نیز در محور های روستایی جنوب این استان انجام شده است.

بامری از اجرای ۱۹۰ کیلومتر عملیات شانه سازی در راه های اصلی،فرعی و روستایی خبر داد و خاطر نشان کرد: در جهت هموار سازی راه های فرعی و روستایی با هدف تسهیل در رفت و آمد ۱۳۱ کیلومتر راه اصلی و فرعی و ۵۹کیلومتر راه روستایی شانه سازی شده است.

وی افزود: اجرای عملیات بهسازی،نگهداری و روکش آسفالت به منظور افزایش ضریب ایمنی و در راستای محرومیت زدایی در محور های جنوب استان از مهمترین اقدامات این اداره کل در حوزه راهداری است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان بیان کرد: کاربران جاده ای و مردم شریف می توانند در صورت مشاهده هرگونه اشکال در مسیر های مواصلاتی جنوب استان از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ همکاران ما را مطلع کنند.