شناسهٔ خبر: 127292 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

اجرای ۱۰۷ پروژه درمانی، ورزشی و فرهنگی با سرمایه‌گذاری یکهزار و ۶۵۰ میلیاردتومان

علی نبیان مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی از اجرای ۱۰۷ پروژه درمانی، ورزشی، فرهنگی و ویژه با سرمایه گذاری یکهزار و ۶۵۰ میلیاردتومانی در سطح کشور توسط سازمان خبر داد.

علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اجرای ۱۰۷ پروژه خدمات درمانی، اماکن ورزشی، فرهنگی، گردشگری، مذهبی و ساختمان‌های عمومی و دولتی در زیربنای ۲ میلیون ۶۵۱ هزار و ۷۰۳ مترمربع خبر داد.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی گفت: در سال جاری ۷۷ پروژه خدمات درمانی در زیربنای یک میلیون و ۱۸۲ هزار و ۴۸۲ مترمربع، ۶ پروژه اماکن ورزشی در زیربنای ۱۴۳ هزار و ۲۶۰ مترمربع، ۱۰ ساختمان تامینی و تربیتی در زیربنای ۳۵۲ هزار و ۵۶۱ مترمربع، ۹ ساختمان و تجهیزات طرح در زیربنای ۳۱۰ هزار مترمربع، مصلی امامی خمینی (ره) در زیربنای ۳۲۷ هزار مترمربع، توسعه مجلس شورای اسلامی در زیربنای ۲۱۵ هزار و ۴۰۰ مترمربع، توسعه ضلع شرقی حرم حضرت معصومه (س) در زیربنای ۲۱ هزار مترمربع اجرا شد.

نبیان کل اعتبارات ابلاغی از منابع مختلف برای ۱۰۷ پروژه سال جاری سازمان را ۵ هزار میلیاردتومان عنوان کرد و گفت: تاکنون یکهزار و ۶۵۰ میلیاردتومان به پروژه‌های سازمان تخصیص یافته است.