شناسهٔ خبر: 12730 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

پنل فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بافت‌های ناکارآمد شهری برگزار شد/ تشریح پروژه‌ها و نحوه سرمایه‌گذاری

پنل شرکت عمران معاون وزیر راه و شهرسازی در پنلی تخصصی در همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حمل و نقل، مسکن و شهرسازی درباره نحوه سرمایه‌گذاری در بافت‌های ناکارآمد شهری توضیح داد.

به گزارش خبرنگار ستاد خبری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حمل و نقل، مسکن و شهرسازی، پنل تخصصی فرصت‌های سرمایه‌گذاری حوزه شرکت عمران و بهسازی شهری ایران عصر امروز یک شنبه ۱۲ مهر ماه بعد از پایان سخنرانی‌های برخی از مسئولان درباره اهمیت حضور سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی در پروژه‌های حمل و نقل، مسکن و شهرسازی با حضور محمدسعید ایزدی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران، مجید روستا و سعید اسلامی بیدگلی اعضای هیئت مدیره این شرکت و سعید متمول معاون ایزدی در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

ایزدی در ابتدای این جلسه ضمن تشریح فعالیت‌های شرکت عمران و بهسازی شهری ایران، توضیحاتی درباره نحوه سرمایه‌گذاری در بافت‌های ناکارآمد شهری ارائه داد و به سوالات سرمایه‌گذاران نیز پاسخ داد.

بابک پیروز استاد دانشگاه نیز در این پنل به تشریح پروژه‌های شرکت عمران و بهسازی شهری برای جذب سرمایه‌گذار پرداخت.

اسلامی بیدگلی و متمول نیز در بخشی از این پنل جنبه‌های اقتصادی فعالیت در بافت‌های هدف شرکت عمران و بهسازی شهری را تشریح کردند. 

ابوترابی‌فرد نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی، خزاعی معاون وزیر اقتصاد و رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران، محسن جلال پور رئیس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی ایران، امیر امینی معاون وزیر راه و شهرسازی، اصغر فخریه کاشان و حسین عبده تبریزی مشاوران وزیر راه و شهرسازی و محمدهاشم بت شکن مدیرعامل بانک مسکن سخنرانان دومین روز همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حمل و نقل، مسکن و شهرسازی بودند./

نظر شما