شناسهٔ خبر: 127324 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گلستان خبر داد؛

اعلام نتایج آزمون های ورود به حرفه مهندسی دی و تیرماه ۱۴۰۱

راه و شهرسازی گلستان معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت: نتایج مجموعه آزمون‌های تستی ورود به حرفه مهندسی دی‌ماه ۱۴۰۱ و نتایج قطعی آزمون معماری (طراحی) تیرماه سال جاری اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان گلستان ، اسدالله پناه یزدان اظهار کرد: نتایج دومین دوره آزمون ورود به حرفه مهندسان در سال ۱۴۰۱ که همزمان با سراسر کشور در گلستان نیز برگزار شده بود، اعلام شد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: شرکت‌کنندگان می‌توانند از تاریخ ۳۰ بهمن ماه سال جاری، با ورود به سامانه www.inbr.ir پس از مطالعه دستورالعمل اجرایی اعلام نتایج و اطلاع از مفاد آن، نسبت به دریافت کارنامه خود اقدام کنند.

وی افزود: با توجه تداوم بیماری کرونا در زمان برگزاری آزمون و دستور معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، به منظور مساعدت با شرکت‌کنندگان،افراد دارای نمرات ۴۸ و ۴۹ آزمون دی ماه مشروط به گذراندن دوره‌های آموزشی به عنوان قبول‌شدگان در آزمون مذکور تلقی می‌شوند.

پناه یزدان ضمن بیان اینکه تمامی درخواست‌های بازنگری به سوالات آزمون ارسالی از سوی شرکت‌کنندگان و کنترل‌های مکرر توسط کمیته‌های تخصصی صورت گرفته و قطعی است، گفت: چنانچه داوطلبی پس از بررسی پاسخنامه خود و مقایسه آن با آنچه که در کارنامه درج شده تناقضی را مشاهده کند، می‌تواند درخواست بررسی مجدد پاسخنامه را با ذکر مشخصات فردی از تاریخ یک تا سوم اسفندماه ۱۴۰۱، از طریق سامانه ذکر شده برای شرکت خدمات آموزشی سازمان سنجش آموزش کشور ارسال کند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گلستان همچنین تاکید کرد: به لحاظ برنامه‌ریزی های انجام شده به درخواست‌هایی که بعد از تاریخ‌ مقرر ارسال گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد.

وی در ادامه سخنانش گفت: همچنین دفترچه‌های آزمون رشته معماری (طراحی) پس از بازبینی مجدد، توسط کمیته‌ تجدیدنظر بازنگری شد.

پناه یزدان ادامه داد: پس از بررسی‌های نهایی، نتایج قطعی آزمون‌ مذکور استخراج و تغییرات لازم در کارنامه داوطلبان اعمال شده است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گلستان با بیان اینکه شرکت کنندگان در آزمون طراحی نیز می توانند با ورود به سامانه www.inbr.ir از نتایج آزمون خود مطلع شوند، گفت: نتایج ثبت شده به مدت سه سال از تاریخ برگزاری آزمون دارای اعتبار است.

وی در انتها اظهار کرد: گفتنی است گواهی قبولی صرفا یکی از مدارک لازم برای صدور پروانه اشتغال به‌کار بوده و سایر مدارک مورد نیاز توسط اداره کل راه و شهرسازی استان و واحدهای صدور پروانه اشتغال، کنترل و بررسی خواهد شد.