شناسهٔ خبر: 127357 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی ۱۰ ماه گذشته انجام شد؛

افزایش ۱۰ درصدی جابه جایی مسافر توسط ناوگان جاده ای زنجان

اجرای طرح کنترل در مبدا و حین سفر ناوگان اتوبوسی در البرز رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با اشاره به جابه جایی ۸۸۸هزار مسافر توسط ناوگان جاده ای طی ۱۰ ماه گذشته اعلام کرد: این جابه جایی نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد ۱۰درصدی برخوردار بوده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(استان زنجان)، حمید سلمانیان رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از پایش‌های ۱۰ ماهه حمل و نقل مسافری استان خبر داد و گفت: پایانه های مسافری استان در ۱۰ ماهه سال جاری با انجام ۱۴۸۵۹۳ سفر، پذیرای نزدیک به ۸۸۸ هزار و ۸۵۷ مسافر بوده است.

سلمانیان در ادامه اظهار داشت: پایانه مرکز استان با جابجایی بیش از ۴۶۶ هزار مسافر به خارج استان نقش بسزایی در ساماندهی و حمل و نقل مسافر در سطح استان دارد.

وی گفت: جابه‌جایی مسافر توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای این استان امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش یافت.

رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با اشاره به فعالیت ۱۲۰ دستگاه ناوگان مسافری در سطح استان یادآور شد: نظارت های دائمی جهت رعایت ایمنی سفر با استقرار نماینده اداره کل در ترمینال و پلیس راه بر نحوه عملکرد رانندگان به‌صورت روزانه صورت می‌گیرد.

سلمانیان اظهار کرد: برای ارتقای سطح خدمات و رعایت ایمنی سفر از مسافرین تقاضا می‌شود با طرح هرگونه شکایات، انتقاد و پیشنهاد از طریق سامانه ۱۴۱ ما را در نظارت مستمر و ارتقای سطح خدمات یاری کنند.