شناسهٔ خبر: 127427 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برپایی ۴۱ مجتمع خدماتی رفاهی و ۲۵ راهدارخانه استان همدان برای سفرهای نوروزی

صفر صادقی راد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای همدان از آمادگی کامل ۴۱ مجتمع خدماتی رفاهی و ۲۵ راهدارخانه استات برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان، ️صفر صادقی راد گفت: این اداره کل برنامه ریزی های لازم را برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی در مجتمع های خدماتی رفاهی و راهدارخانه های استان در دستور کار قرار داده است. ️

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه همدان در گذرگاه عبوری استان های غربی کشور قرار گرفته است از این رو اهمیت مجتمع های خدماتی رفاهی و راهدارخانه ها برای استراحت کوتاه و رفع خستگی و خواب آلودگی مسافران نوروزی دو چندان می شود.

️صادقی راد تاکید کرد: در همین زمینه کارگروه ویژه‌ای نیز از دستگاه‌های نظارتی نظیر اماکن، تعزیرات، استاندارد، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، ستاد اقامه نماز و دانشگاه علوم پزشکی با مشارکت این اداره‌ کل تشکیل شده است و اقدامات نظارتی خود را آغاز کرده‌اند. ️

صادقی راد با بیان اینکه این نظارت‌ها تا پایان طرح نوروزی ادامه خواهد داشت، یادآور شد: گشت های ویژه ای نیز برای بازدید از وضعیت نمازخانه ها، رستوران ها، سرویس‌های بهداشتی، فروشگاه ها، راه دسترسی، فضاسازی مناسب و نظافت عمومی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در نظر گرفته شده است که به شکل روزانه این موارد را رصد خواهند کرد.