شناسهٔ خبر: 127546 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان به مناسبت روز مهندس

جلال الدین قادری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان طی پیامی روز مهندس را به تمامی فعالان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایرانشهر)، متن پیام جلال الدین قادری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پنجم اسفندماه، زاد روز دانشمند برجسته ایران زمین، خواجه نصیرالدین طوسی، گرامی باد؛بدون شک نامگذاری روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی، به عنوان شخصیتی نمونه و الگو در مهندسی کهن ایران اسلامی، به نام روز مهندس، در راستای توجه به نقش والا و ارزنده تلاشگران این عرصه است.

تاریخ پر افتخار ایران اسلامی مدیون دانشمندان و مهندسان فرهیخته ای است که پایه گذار تمدن بزرگ اسلامی و ایرانی برای این مرز و بوم شده اند.روز مهندس، روز تجلیل و تکریم از خرد، دانش، علم و عمل، توانمندی و خودباوری است، روز گرامیداشت پیشگامان و تمهیدکنندگان بستر فنی و علمی توسعه و آبادانی ایران عزیز است.

مهندسان ایرانی با ابتکار و خلاقیت ذاتی خود و با اتکا به تعهدهای اخلاقی همواره زمینه ساز رشد و پیشرفت میهن عزیزمان را فراهم آورده اند.

شایسته است فرا رسیدن این روز را به جامعه مهندسین فرهیخته به ویژه مهندسان پرتلاش، با انگیزه و متعهد استان زر خیز سیستان و بلوچستان و همکاران خود در مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان تبریک و تهنیت عرض نموده و آرزوی عزت و سربلندی ایران اسلامی و سلامتی و سعادت شما را از درگاه ایزد منان خواستارم.

جلال الدین قادری

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان