شناسهٔ خبر: 127551 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی گلستان خبر داد؛

سفر رئیس مرکز نوسازی و توسعه منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی به گلستان با هدف بررسی موارد مربوطه

راه و شهرسازی گلستان رئیس مرکز نوسازی و توسعه منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در سفری یک روزه و با هدف بررسی موارد مختلف حوزه منابع انسانی وارد استان گلستان شد

 گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان) ، صبح چهارشنبه ۳ اسفندماه محمد حسین نصرنیا، رئیس مرکز نوسازی و توسعه منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با همراهی معاون منابع انسانی و معاون تشکیلات این سازمان وارد استان گلستان شد.

نصرنیا در ابتدای سفر خود به بازدید از دستگاه های تابعه وزارت راه و شهرسازی در گلستان پرداخت و با مدیران، معاونان و کارکنان این اداره به گفتگو نشست.

وی در حاشیه این دیدارها گفت: برای توسعه زیرساخت مجموعه های اداری، ضروری است که استفاده از نیروهای عمومی را به حداقل رسانده  و از ظرفیت نیروهای متخصص بیشتر استفاده شود.

رئیس مرکز نوسازی و توسعه منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: وزرات راه و شهرسازی رویکرد مناسبی برای استفاده از نیروهای کارآمد در دستور کار قرار دارد.

نصرنیا افزود: ارزیابی عملکرد کارکنان با شاخص های مختلف و تخصصی به زودی ارائه خواهد شد و از این طریق نیروهای کارآمد شناخته می شوند.

گفتنی است که رئیس مرکز نوسازی و توسعه منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در سفر به استان گلستان چالش های موجود حوزه توسعه منابع انسانی دستگاه های تابعه وزارت راه و شهرسازی در گلستان را مورد بررسی قرار داد و تصمیماتی برای رفع این چالش ها اتخاذ شد.