شناسهٔ خبر: 127576 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اجرای پروژه روکش آسفالت در آزادراه تهران- کرج- قزوین

آسفالت آزادراه تهران- کرج- قزوین رئیس اداره نگهداری راه‌های راهداری البرز از اجرای پروژه روکش آسفالت حفاظتی در بخشی از آزادراه تهران- کرج- قزوین(باند شمالی و جنوبی) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز) سعید امیرانی‌زاده از اجرای عملیات روکش آسفالت حفاظتی در بخشی از آزادراه تهران- کرج- قزوین(باند شمالی و جنوبی) خبر داد و گفت: این پروژه در دو مرحله اجرایی می‌شود.

وی افزود: اجرای پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۱۰ میلیارد ریال از ابتدای اسفندماه سال جاری آغاز شده است و به مدت ۱۸ ماه ادامه دارد.

این مسئول بیان کرد: در حال حاضر عملیات اجرایی مرحله اول این پروژه در محدوده باند جنوبی آزادراه تهران- کرج- قزوین از پل کلاک به سمت تهران آغاز شده است.

امیرانی‌زاده هدف از اجرای این پروژه را نگهداری راه، تقلیل میزان خرابی، افزایش عمر محور و کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه عنوان کرد و گفت: اولویت راهداری استان برای روکش آسفالت به ترتیب راه‌های شریانی، اصلی، فرعی و روستایی است.

رئیس اداره نگهداری راه‌های راهداری البرز در پایان با اشاره به حجم بالای تردد خودرو در این محور، گفت: باتوجه به اینکه همزمان با اجرای پروژه در محدوده مذکور تراکم ترافیک افزایش می‌یابد از کاربران جاده‌ای درخواست می‌شود صبورانه ما را در اجرای این پروژه یاری کنند.