شناسهٔ خبر: 127599 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با توجه به هشدار زرد هواشناسی:

احتیاط تردد در جاده های کوهستانی الزامی است

گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با توجه به هشدار زرد هواشناسی مبنی بر شروع بارش های زمستانی مجدد در سطح استان بویژه در نواحی کوهستانی از نیمه شب امشب تاکید کرد: احتیاط در جاده های کوهستانی به همراه تجهیزات زمستانی بویژه زنجیر چرخ الزامی و ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)،عادل مصدقی شامگاه پنجشنبه به مراکز اطلاع رسانی استان اعلام کرد: به دلیل کاهش محسوس دما بویژه از نیمه شب امشب شاهد مه غلیظ و وزش باد شدید و بارندگی در نواحی و ارتفاعات کوهستانی بوده لذا تاکید در مرحله اول پرهیز از صعود به ارتفاعات و رفتن به مناطق کوهستانی است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در پایین دست هوا نیمه ابری است، اظهارداشت: راهداران و عوامل راهداری طبق وظایف سازمانی هم اینک در راهدارخانه ها و پایگاههای راهداری مستقر در راهها و همچنین در قرارگاه راهداری زمستانی واقع در اداره کل حضور دارند و به محض شرایط خاص به انجام عملیات راهداری می پردازند.

به گفته مصدقی، سامانه ۱۴۱ و مرکز مدیریت راههای استان به شماره ۰۱۷۳۲۴۸۰۰۱۹ در هر ساعت شبانه روز در خدمت کارابران جاده ای برای ارائه آخرین وضعیت راههاست.