شناسهٔ خبر: 127607 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور خبر داد:

بارش برف و باران در برخی از محورهای مواصلاتی کشور

باران پاییزی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل و بارش باران در برخی از محورهای استان‌های مازندران ، گیلان ، اصفهان ، چهارمحال و بختیاری ، فارس و خراسان جنوبی خبر داد.

امیر معصومی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی وضعیت تردد در محورهای برون‌شهری را اعلام کرد و گفت: در محور چالوس مسیر رفت و برگشت محدوده سیاه بیشه و در آزادراه کرج – قزوین محدوده پل کردان ترافیک سنگین گزارش شده  است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش  برف و باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل و  بارش باران در برخی از محورهای استان‌های مازندران ، گیلان ، اصفهان ، چهارمحال و بختیاری ، فارس و خراسان جنوبی خبر داد.

معصومی افزود: آزادراه کرج - قزوین و بالعکس (حدفاصل پل کردان تا پل هشتگرد)، واقع در استان البرز ، مورخ ۵ اسفندماه ، از ساعت ۰۶:۰۰ الی ۱۲:۰۰ روز جمعه ، به دلیل انجام عملیات کارگاه جاده‌ای ، از کیلومتر ۱۴ الی ۲۷، مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین ( باندشمالی از پل کردان به محور قدیم و باند جنوبی از پل هشتگرد به محور قدیم ) انجام می‌شود.

وی ادامه داد: محور قدیم خرم‌آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم‌آباد - کوهدشت انجام می‌شود.