شناسهٔ خبر: 127611 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خوزستان به مناسبت روز مهندس

پناهی فر مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در پیامی به مناسبت روز مهندس این روز را به مهندسان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، محمد حسین پناهی فر سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خوزستان ضمن گرامیداشت اعیاد مبارک شعبانیه و روزهای پاسدار و جانباز، طی پیامی پنجم اسفندماه، زادروز خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس را به تمامی مهندسان و تلاشگران این عرصه تبریک گفت. پیام وی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تاریخ با شکوه ایران زمین مملو از نام اندیشمندان و دانشمندان بزرگی است که هر کدام تحولی شگرف در زندگی، اندیشه و علم روز انسان ها بوجود آورده اند.

نامگذاری روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی، که انسانی فرهیخته و شخصیتی بارز در مهندسی کهن ایران است، به نام روز مهندس، در راستای توجه ویژه به نقش ارزشمند تلاشگران این عرصه است.

روز مهندس، روزی است برای تجلیل از انسان هایی که برای آسایش و آرامش بشر با بهره گیری از علم و دانش، تعهد و تخصص تلاش می کنند. ایرانیان در طول تاریخ همواره به اخلاقیات پایبند بوده اند؛ مهندسان ایرانی نیز از این ویژگی همواره بهره مند بوده اند و با اتکا به تعهدهای اخلاقی همواره زمینه ساز توسعه و تعالی میهن عزیزمان را فراهم آورده اند.

امسال، سالروز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس با اعیاد شعبانیه تقارن یافته است، این تقارن را به فال نیک گرفته و ضمن تبریک این روز بزرگ، برای تمامی مهندسان ایرانی، بویژه همکاران عزیزم در خانواده بزرگ راه و شهرسازی استان زرخیز خوزستان از درگاه ایزدمنان آرزوی سلامت، عافیت و تندرستی دارم.

امیدوارم با بهره گیری ازفناوری‌های نوین و دانش بنیان و با رعایت مقررات مهندسی و اخلاق حرفه‌ای، برای عمران و آبادانی ایران عزیز کنار یکدیگر گام برداریم.

محمد حسین پناهی فر

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خوزستان