شناسهٔ خبر: 127621 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

به مناسبت شصت و یکمین سالگرد تأسیس هما صادر شد؛

پیام تبریک مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران

شمس الدین فرزادی پور هما مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران طی پیامی شصت و یکمین سالگرد تأسیس هما را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) شمس الدین فرزادی پور مدیرعامل شرکت هما طی پیامی پنجم اسفندماه سالروز تأسیس این شرکت را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

«بسمه تعالی»

خداوند بزرگ را شاکریم که در روز ولادت سید و سالار جوانان اهل بهشت، حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام نظاره‌گر شصت و یکمین سالروز تاسیس هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هستیم.

 ۶۱ سال خانواده بزرگ "هما" از هیچ کوششی برای اهتزاز بال‌هایی که نشان از پایداری ایران دارد، دریغ نورزیده و امروز نیز، با امید به روزهای روشن آینده، تمام مساعی و اهتمام خود را برای خدمت‌رسانی به مردم شریف ایران به کار خواهد گرفت.

در این روز سراسر شعف و سرور و شادمانی، بر خود فرض می‌دانم سپاسگزار همه همکاران "هما"یی باشم.

پیشکسوتان و بازنشستگان "هما" که پایه‌گذاران "هما" بوده‌اند و همکاران شاغلی که امانت‌دار سرمایه‌های "هما" هستند تا نسل‌های آینده نیز به این سرمایه پرافتخار میهن عزیزمان مباهات نمایند.

 رجای واثق دارم همانند گذشته با اتکاء به قدرت لایزال الهی و همت و تلاش متخصصان "هما"، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با بال‌های برافراشته در آسمان ایران و جهان خواهد درخشید.