شناسهٔ خبر: 12764 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

دومین پنل تخصصی شرکت عمران شهرهای جدید-۱؛

سود حداقل ۲۰ تا ۳۰ درصدی در پروژه‌های شهرهای جدید/ زمینه سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد یورویی در نسل نوی شهرهای جدید

محسن نریمان معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در نظر داریم تمام شهرهای جدید را از طریق حمل و نقل ریلی به مراکز شهرهای اصلی متصل کنیم گفت: کمیته سرمایه‌گذاری در شرکت عمران شهرهای جدید تشکیل شده و سیاست ما در سرمایه‌گذاری سیاست برد- برد است ضمن اینکه بازگشت سرمایه و سود سرمایه‌گذاران نیز تضمین می‌شود.

به گزارش خبرنگار ستاد خبری همایش معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری در حمل و نقل، مسکن و شهرسازی، محسن نریمان در دومین پنل تخصصی شرکت عمران شهرهای جدید که عصر یکشنبه ۱۲ مهرماه در نوبت دوم این همایش در محل سالن همایش‌های سازمان صدا و سیما برگزار شد خطاب به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی اظهار کرد: هدف ما ساخت شهرها بر اساس استانداردهای بین‌المللی و جهانی است تا شهرهایی زنده و پویا داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با بیان اینکه در این همایش ۵۰ پروژه سرمایه‌گذاری در شهرهای جدید ایران به سرمایه‌گذاران معرفی شد، از تشکیل کمیته سرمایه‌گذاری در شرکت عمران شهرهای جدید خبر داد و گفت: در نظر داریم تمام شهرهای جدید را از طریق حمل و نقل ریلی به مراکز شهرهای اصلی متصل کنیم تا ارتباط مناسب جاده‌ای و ریلی این شهرها برای ساکنان تسهیل شود.

وی با یادآوری اینکه تلاش داریم پروژه‌هایی که توجیه اقتصادی مناسب داشته باشند را به سرمایه‌گذاران معرفی کنیم افزود: اقبال مردمی در دستور کار شرکت عمران شهرهای جدید است چرا که دولت بخش مسکن را به عنوان موتور پیش برنده به سوی رونق اقتصادی اعلام کرده است.

نریمان با اشاره به اینکه تجربه ۱۰۰ درصد سود را در بخش مسکن به سرمایه‌گذاران ارائه دادیم گفت: طبیعی است که در حال حاضر، ظرفیت سود حداقل ۲۰ تا۳۰ درصدی در شهرهای جدید وجود دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تلاش می‌کنیم خود را با شرایط هر سرمایه‌گذار تطبیق دهیم البته این تطبیق مشروط بر رعایت ضوابط و مقررات خواهد بود. در قراردادها نیز حمایت‌های لازم از سرمایه‌گذاران مد نظر قرار می‌گیرد و قرار شده در تمامی مراحل از آنها حمایت داشته باشیم چرا که موفقیت سرمایه گذار موفقیت خود ما به عنوان نماینده دولت است.

نریمان استفاده از بخش خصوصی را سیاست نخست شرکت عمران شهرهای جدید در جذب سرمایه‌گذاران عنوان کرد و گفت: در حال حاضر به میزان ۱۰ میلیارد یورو نیز زمینه سرمایه‌گذاری را در نسل نوی شهرهای جدید فراهم کرده‌ایم.

معاون وزیر راه و شهرسازی خطاب به سرمایه‌گذاران در شهرهای جدید تاکید کرد: سیاست ما در سرمایه‌گذاری در شهرهای جدید سیاست برد- برد است ضمن اینکه بازگشت سرمایه سرمایه‌گذاران نیز تضمین می‌شود./

نظر شما