شناسهٔ خبر: 127679 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

در مرکز توسعه و سیاست‌های راهبردی وزارت راه و شهرسازی؛

پنجمین جلسه هیئت‌های اندیشه ورز برگزار شد

هیئت اندیشه ورز! پنجمین جلسه هیئت‌های اندیشه ورز با حضور رئیس مرکز توسعه و سیاست‌های راهبردی وزارت راه و شهرسازی و معاونین، مدیران کل و نمایندگان پاسخگو در هیئت‌های اندیشه ورزی شرکت/سازمان‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی جلسه بررسی عملکرد ۹ ماهه حلقه های اندیشه ورز با حضور فاطمه سادات حمیدیان رئیس مرکز توسعه و سیاست‌های راهبردی وزارت راه و شهرسازی و معاونین، مدیران کل و نمایندگان پاسخگو در هیئت‌های اندیشه ورزی شرکت­/سازمانهای تابعه وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

حمیدیان در این جلسه ضمن اشاره به تأکید مقام عالی وزارت مبنی بر ادامه روند کار تشکیل حلقه های اندیشه ورز، اهمیت ارائه برگزاری جلسات اندیشه ورزی در سازمان و شرکت ها را خاطرنشان کرد و گفت: برگزاری سلسله جلسات حلقه های اندیشه‌ورز به‌صورت مستمر و ماهانه ضرورت دارد و بایستی صورت‌جلسات آن به این مرکز ارائه شود.

شایان ذکر است رئیس مرکز توسعه سیاست‌های راهبردی وزارت راه و شهرسازی با نگاه ویژه بر ارائه موضوعات اولویت دار راهبردی و ارائه نیازهای فناورانه برگزارش این موضوعات بر اساس سال دانش بنیان به وزیر راه و شهرسازی، تأکید کرد.

وی در پایان جلسه در خصوص آیین نامه دانش بنیان تصریح کرد:  مسئولین و صاحب نظرانی که در تهیه پیش نویس آن نقش داشته اند می‌توانند اگر نکات، پیشنهادات و نقطه نظرات خود را در این خصوص اعلام کنند تا در صورت تأیید، به پیش نویس اضافه شود.

گفتنی‌است پیش نویس آیین نامه دانش بنیان در جلسات شورای پژوهش و نوآوری در مرحله بررسی و تصویب نهایی است.