شناسهٔ خبر: 127691 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز مهندس انجام شد؛

صعود کوهنوردان وزارت راه و شهرسازی به نواکوه در شهرستان دالاهو استان کرمانشاه

کوهنوردی کرمانشاه مسئول امور ورزش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: کوهنوردان وزارت راه و شهرسازی به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز مهندس به قله نواکوه به ارتفاع ۲۴۹۰ متر در شهرستان دالاهو استان کرمانشاه صعود کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه)  محمود باوندپور گفت: تیم کوهنوردی وزارت راه وشهرسازی به سرپرستی جشمید محمدی، متشکل از منتخبین ادارات کل راه و شهرسازی و ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای به میزبانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه به نواکوه در شهرستان دالاهو صعود کردند.

وی گفت: این برنامه یک روزه کوهنوردی توسط خانواده بزرگ وزارت راه و شهرسازی با حضور منتخبین ادارات کل "راه و شهرسازی" و "راهداری و حمل و نقل جاده‌ای" استان‌ها متشکل از ستاد وزارتخانه، کرمانشاه، همدان، ایلام، کردستان، خراسان جنوبی و کانون بازنشستگان با میزبانی و حضور همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه به تعداد ۳۶ نفر به اجرا در آمد.

باوندپور افزود: در این برنامه تمامی جوانب برای یک صعود موفق شامل: آمادگی ذهنی، آمادگی جسمانی، مشاوره در تهیه تجهیزات و تدارک پیش برنامه های مناسب جهت رسیدن به آمادگی مطلوب که لازمه صعود موفق هستند در نظر گرفته شده بود.

وی در پایان افزود: این برنامه به عنوان آخرین برنامه ورزشی ۱۴۰۱، با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ ورزش و سلامتی همکاران برنامه ریزی و اجرا شده است.