شناسهٔ خبر: 127696 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه شورای اداری راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس تاکید شد؛

انجام نظارت مستمر و بازدیدهای میدانی از مجتمع های رفاهی و پایانه‌های مسافری شهرستانی

لزوم برنامه ریزی برای سفرهای نوروز ۱۴۰۲ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس در شورای اداری که با حضور معاونین و روسای ادارات ستادی و شهرستان ها برگزار شد ، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه شعبان و میلاد سرداران کربلا گفت: در آستانه تعطیلات نوروزی و آغاز سفر های نوروزی هستیم بنابراین روسای ادارات راهداری و حمل و نقل شهرستان ها باید در راستای انسجام و توجیه همکاران جلسه متمرکز را برگزار کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(فارس)، علیرضا راستیار در شورای اداری که با حضور معاونین و روسای ادارات ستادی و شهرستان ها برگزار شد ، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه شعبان و میلاد سرداران کربلا گفت: در آستانه تعطیلات نوروزی و آغاز سفر های نوروزی هستیم بنابراین روسای ادارات راهداری و حمل و نقل شهرستان ها بایستی در راستای انسجام و توجیه همکاران جلسه متمرکز را برگزار کنند.

راستیار با تاکید بر نظارت مستمر و بازدید های میدانی از مجتمع های رفاهی و پایانه های مسافری شهرستانی،‌ اظهار کرد: بازدید از دور افتاده ترین مسیر و محورهای استان باید انجام شود و نشست های مورد نیاز با دستگاه های اجرایی و سازمان های مرتبط، صنوف برگزار شود تا ضمن استفاده حداکثری از ظرفیت ها ، پاسخگوی نیاز هموطنان باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس با اشاره به اینکه استان فارس کریدور مهم حمل و نقل جاده ای در کشور است،‌ اضافه کرد: بر اساس پیش بینی ها تردد در محور های سطح استان مخصوصا در اوج پیک سفرهای نوروزی از ۲۵ اسفند تا نیمه اول فروردین ماه افزایش خواهد یافت بنابراین می طلبد ضمن برنامه ریزی ومطابق سیاست های ابلاغی از تمامی ظرفیت شرکت های مسافربری برای حمل و نقل عمومی استفاده شود، لذا تلاش مضاعفی در راستای تامین ناوگان توسط مدیران مربوطه انجام شود.

وی تصریح کرد: اقدامات کاربردی برای کاهش تصادفات در محور شهرستان ها باید افزایش یابد و گشت های راهداری نیز به صورت منظم تداوم داشته باشد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان فارس با اشاره به اجرای پویش همراهان سفر ایمن در طرح نوروز ۱۴۰۲ بر لزوم برنامه ریزی صحیح و دقیق تاکید کرد و گفت : اجرای پویش همراهان سفر ایمن با تمام توان در استان فارس برگزار می گردد و انشالله شاهد نتایج خوبی در این خصوص خواهیم بود.