شناسهٔ خبر: 127709 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

دومین جلسه شورای پژوهش و فناوری وزارت راه و شهرسازی برگزار شد

ببینید | اولین جلسه شورای پژوهش و فناوری وزارت راه و شهرسازی دومین جلسه شورای پژوهش و فناوری با هدف بحث و تبادل نظر تکمیلی در خصوص بررسی پیش نویس آیین نامه دانش بنیان وزارت راه و شهر سازی در حوزه‌های مختلف وزارت راه و شهرسازی با حضور رؤسا و کارشناسان سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه تشکیل شد.

به گزارش خبرنگارر پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امروز شنبه ۶ اسفندماه سال‌جاری دومین جلسه شورای پژوهش و فناوری با هدف بحث و تبادل نظر تکمیلی در خصوص بررسی پیش نویس آیین نامه دانش بنیان وزارت راه و شهر سازی در حوزه‌های مختلف وزارت راه و شهرسازی با حضور رؤسا و کارشناسان تشکیل شد.

در این جلسه اولویت وزارت راه و شهرسازی در رابطه با تسهیل نقش آفزینی شرکت های دانش بنیان در حوزه های فعالیت این وزارتخانه بررسی شد.

همچنین اهم اولویت‌های وزارت راه وشهرسازی در  موارد یادشده مورد بررسی  و  تبادل نظرات کارشناسی قرار گرفت.

در پایان مقرر شد پیشنهادات اصلاحی و الحاقی به آیین نامه، پس از بررسی نهایی به کمیسیون علمی، تحقیقاتی و فناوری دبیرخانه هیئت دولت ارسال شود.

نخستین جلسه این شورا دوم اسفندماه برگزار شده بود و موعد مقرر جلسه آتی چهارشنبه دهم اسفندماه تعیین شده است.

وزیر راه و شهرسازی  سه‌شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ در مراسم هفته پژوهش، در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با تاکید بر اینکه دو رویکرد نگاه فناورانه و پیشران بودن وزارتخانه در بخش‌های مختلف دنبال می‌شود از تشکیل شورای عالی پژوهش و فناوری خبر داد و گفت: موفقیت در مراحل شناخت نظام مسائل، ارائه راه حل و اجرایی کردن آن می تواند به رفع مشکلات بیانجامد.