شناسهٔ خبر: 127734 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۶۰ مجتمع بین راهی و ۵۲ راهدارخانه استان فارس آماده ارایه خدمات به مسافران نوروزی می شوند

۶۰ مجتمع بین راهی و ۵۲ راهدارخانه استان فارس آماده ارایه خدمات به مسافران نوروزی می شوند معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس از آمادگی مجتمع های بین راهی و راهدارخانه ها برای سفرهای نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (فارس) ، محسن عمادی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس در حاشیه بازدید از مجتمع های بین راهی و راهدارخانه های فارس اظهار داشت: برای سفرهای نوروزی ۵۲ راهدارخانه و ۶۰ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی فارس آماده می‌شوند تا خدمات مناسبی را به کاربران جاده ای و مسافران نوروزی ارایه دهند.

وی اضافه کرد: راهدارخانه های استان فارس که عمدتا در محورهای اصلی واقع شده اند نقش مؤثری در ارتقا ایمنی و کنترل و هدایت ترافیک این محورها ایفا می‌کنند که در ایام نوروزی برای استقرار خصوصا در شرایط اضطراری آماده می شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس افزود: اقدامات لازم برای آماده سازی مجتمع های بین راهی و راهدارخانه ها در دست انجام است و به زودی این اماکن آماده استقبال از مسافران نوروزی می‌شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس با اشاره به اینکه استان فارس با دارا بودن بیشترین میزان راه همسنگ در کشور رتبه اول بیشترین طول راه ها را دارد گفت : استان فارس دارای بیشترین تعداد مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در کشور می باشد و در همین راستا نیز ۶۰ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی استان علاوه بر آمادگی لازم برای استقبال از مسافران نوروزی در ارتقای ایمنی جاده‌های استان و رضایت مندی مسافران نیز نقش بسزایی ایفا خواهند کرد.

عمادی در پایان گفت : کمیته نظارت بر مجتمع های بین راهی در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فعال شده که تا پایان طرح نوروز ۱۴۰۲ به صورت مستمر از این مجتمع ها بازدید بعمل می آورند.