شناسهٔ خبر: 127739 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

در نهمین آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران؛

روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی تندیس زرین سرآمدی را کسب کرد

تندیس در نهمین آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران تندیس زرین سرآمدی به روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی بر اساس آرای هیات داواران تعلق گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در نهمین آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران تندیس زرین سرآمدی به روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی بر اساس آرای هیات داواران با کسب ۷۱۰ امتیار و دریافت ۴ ستاره، تعلق گرفت.

 با اعلام بیانیه هیات داوران نهمین آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران، روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی با کسب ۷۱۰ امتیار طبق آرای ممیزان و ارزیابان و دریافت ۴ ستاره، تندیس زرین سرآمدی را به دلیل تعهد، سرآمدی و طی مسیر سرآمدی بر اساس مدل QMPR دریافت کرد. 

گفتنی است، عصر روز شنبه ۶ اسفندماه ۱۴۰۱ در نهمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران که با هدف سوق دادن روابط عمومی‌ها به سمت سرآمدی، ارتقاء کیفیت فعالیت‌ها و انطباق آن‌ها با استانداردهای یک روابط عمومی سرآمد در ابعاد ساختاری، کارکردی و محتوایی و با حضور جمعی از اساتید دانشگاه، مدیران و صاحب نظران روابط عمومی کشور در مرکز همایش بین المللی صدا وسیما برگزار شد، از روابط عمومی‌های برتر کشور با اهدا تندیس بلورین، سیمین و زرین تقدیر بعمل آمد.