شناسهٔ خبر: 127754 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دیدار معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا با مدیر کل راه و شهرسازی استان درباره همکاری دوجانبه در پروژه های راه و شهرسازی

بسیج معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا گفت: امروز فصل جدیدی از هم افزایی بین دو نهاد خدمت گذار بسیج و شهرسازی فراهم شده است و من یقین دارم که دوران طلایی را در خدمت گذاری به مردم در همراهی این دو نهاد پیش رو خواهیم برد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( آذربایجان شرقی ) معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا گفت: فصل جدیدی از هم افزایی بین دو نهاد خدمت گذار بسیج و شهرسازی فراهم شده است و من یقین دارم که دوران طلایی را در خدمت گذاری به مردم در همراهی این دو نهاد پیش رو خواهیم برد.

وی با تأکید براین نکته که انجام پروژه‌ها در چارچوب توجه به امر توسعه در کشور ارزش پیدا می‌کنند گفت: باید همزمان با تعریف پروژه به جنبه توسعه‌ای آن نیز در کشور توجه شود چرا که تمامی پروژه‌ها باعث ایجاد توسعه در کشور می‌شوند پس رابطه آن‌ها با امر توسعه بسیار مهم خواهد بود.

در ادامه بخشی زاده مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان تعامل بین گروه های جهادی  پرتوان بسیج را مثبت ارزیابی کرد و اظهار کرد: بسیاری از کارهای بزرگی که در کشور بر زمین مانده با توان و قدرت ایمان این گروه های جهادی انجام شده است که نتیجه آن اجرای طرح های محرومیت زدایی متعدد در سراسر کشور است.
وی افزود: بسیج نهاد است چون از قابلیت انعطاف‌پذیری ویژه برخوردار است و می‌تواند خود را با شرایط مختلف کشور و نیاز روز جامعه تطبیق داده و در تمام عرصه‌های موردنظر حضور پیدا کند.

بخشی زاده با اظهار اینکه بسیح با تمام توان دارای روحیه جهادی و انقلابی است، چون همواره به شکل پویا و پرتحرک در صحنه حاضر می‌شود و با سرعت و پرشتاب و در عین‌حال با تدبیر و به شکل منطقی عمل می‌کند و هرگز از فعالیت و تلاش سازنده باز نمی‌ایستد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان در پایان این دیدار به همکاریهای بهتر فی ما بین تعاونی بسیج و اداره راه وشهرسازی اشاره کرد و افزود: با روحیه جهادی و با کمک خداوند منان انشاالله شاهد پیشرفتهای بزرگی در حوزه راه و شهرسازی خواهیم بود.