شناسهٔ خبر: 127812 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی مراسمی برگزار شد؛

جشن عبادت فرزندان و روز جانباز در اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی

جشن تکلیف طی مراسمی با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و رئیس اقامه نماز خراسان شمالی، جشن عبادت برای فرزندان کارکنان این اداره کل که به سن تکلیف رسیده اند و تقدیر از جانبازان همکار برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان شمالی)، مدیرکل در این مراسم با اشاره به ایثار و جانفشانی جانبازان در دوران جنگ تحمیلی گفت: از خودگذشتگی و جهاد جانبازان عزیز که برای نجات کشور از چنگال دشمن تلاش کردند فراموش نخواهد شد و امنیت و آسایش امروزمان را مدیون رزمندگان اسلام، شهدا، ایثارگران و جانبازان هستیم.  

محمد مشتری در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به فرزندان همکار که به سن تکلیف رسیده اند، افزود: با رسیدن به مقام تکلیف، وظایف جدیدی خواهید داشت و انشاا... با حرکت در مسیر معنویت و پیوند با خداوند متعال  در زندگی معنوی و اخروی موفق و سربلند باشید.

حجت‌الاسلام احمدی فرد، رئیس اقامه نماز خراسان شمالی نیز، رسیدن به سن تکلیف را به فرزندان کارکنان اداره کل  راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تبریک گفت و از آن ها خواست تا با کمک پدران و مادران خود فرایض دینی را به جا آورند.

در این مراسم با اهدای هدایا و لوح سپاس از فرزندان همکاران که به سن تکلیف رسیده اند و کارکنان جانباز اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی تقدیر شد.