شناسهٔ خبر: 127846 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آماده باش بیش از ۵۰۰ راهدار استان همدان جهت طرح نوروزی

مهندس صادقی راد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان ️مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان از آماده باش ۵۳۰ نیروی راهداری در طرح نوروزی ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان صفر صادقی راد با بیان اینکه ۵۳۰ نفر از نیروهای راهداری در ایام طرح نوروز در آماده باش هستند گفت: همچنین ۳۶۲ دستگاه انواع ماشین الات و ۲۵ راهدارخانه در این طرح به کار گرفته شده‌اند.

️وی اظهار کرد: بمنظور ارتقاء ایمنی محورهای استان همدان در ایام سفرهای نوروزی، عملیات خط کشی، رنگ آمیزی تابلو و علائم، نصب بنرهای ایمنی، تسطیح شانه و پارکینگ ها، پاکسازی حریم راه ها از زباله، لکه گیری و چاله گیری،شستشوی تابلو وعلائم، گادریل و نیوجرسی، ساماندهی سیستم های روشنایی و... توسط ۲۵ اکیپ راهداری در حال انجام است.

صادقی راد تصریح کرد: اکیپ های برفروبی و نمک پاشی نیز در راهدارخانه سطح استان تا پایان سفرهای نوروزی مستقر خواهند بود تا در صورت احتمال بارش برف در محورهای کوهستانی خللی در تردد جاده ای به وجود نیاید.

️وی در پایان گفت: از همه هموطنان گرامی خواهشمندیم تا سفرهای خود را مدیریت کنند و با رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی ، نوروزی بدون حادثه پیش رو داشته باشند.