شناسهٔ خبر: 127879 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با محوریت هماهنگی بیشتر در سفرهای نوروزی ۱۴۰۲:

شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان خراسان شمالی برگزار شد

شورای هماهنگی راه و شهرسازی خراسان شمالی مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان خراسان شمالی گفت: شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان خراسان شمالی با محوریت هماهنگی بیشتر در سفرهای نوروزی ۱۴۰۲ بین ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، جلسه شورای هماهنگی امور راه وشهرسازی استان خراسان شمالی به ریاست مدیر کل راه و شهرسازی و رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان خراسان شمالی، مدیران و معاونین دستگاه های عضو شورا، و سایر مسئولین ظهر امروز دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ برگزار شد.

وی در اولین جلسه ستاد سفرهای نوروزی ۱۴۰۲ که در محل اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی برگزار شد، با اعلام اینکه ایام پیک سفرهای نوروزی از ۲۴ اسفند آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد، گفت: همه ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان خراسان شمالی باید تلاش کنند تا با ارائه خدمات بهتر، سفرهای نوروزی بهتر و ایمن تر از سال‌های قبل برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی خراسان شمالی از لزوم ارائه خدمات متناسب با ماه رمضان در ایستگاه‌ها و فرودگاه‌ها و مجتمع های خدماتی بین راهی خبر داد و گفت: مردم باید شاهد خدمات بهتر و بیشتر در سفرهای نوروز ۱۴۰۲ باشند.

در ادامه این جلسه قاسمی هدف نهایی مجموعه ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان خراسان شمالی را سفری ایمن و بدون تصادف برشمرد و گفت: در نوروز ۱۴۰۲، پاسخگویی به مسافران در سامانه‌های حوزه‌های هواشناسی (شماره ۱۳۴)، جاده‌ای (شماره ۱۴۱) و هوایی (شماره ۱۹۹) مورد توجه جدی قرار گیرد.

در این جلسه مدیران کل تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان خراسان شمالی به بیان نظرها و دیدگاه‌های خود در خصوص سفرهای نوروزی پرداختند و هریک گزارشی از اقدامات صورت گرفته را در این جلسه ارائه کردند.