شناسهٔ خبر: 127938 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌ها اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد؛

نکمیل تقاطع سفید شهر و نوش‌آباد اصفهان با ۳ دستگاه پل در سال ۱۴۰۲

محسن قدیری - اصفهان رئیس اداره نظارت بر ساخت راهها اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: تقاطع سفید شهر و نوش‌آباد در کنارگذر کاشان و آران‌ و بیدگل با سه دستگاه پل در دست اجرا قرار دارد که مطابق با برنامه زمانبندی پیش‌بینی می‌شود در سال ۱۴۰۲ تکمیل شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اصفهان)؛ محسن قدیری رئیس اداره نظارت بر ساخت راهها اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص وضعیت پروژه کنارگذر کاشان و آران و بیدگل اظهار داشت: طول کل این مسیر ۴۶ کیلومتر است که ۲۰ کیلومتر آن تا کنون به بهره‌برداری رسیده است.  

وی افزود: در این کمربندی در حال حاضر پروژه‌ای تحت عنوان تقاطع سفید شهر و نوش‌آباد با مبلغ اولیه بیش از ۱۲۹ میلیارد ریال شامل سه دستگاه پل زیرگذر و روگذر در دست اقدام است.

رئیس اداره نظارت بر ساخت راهها اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان وضعیت این سه دستگاه پل را توضیح داد: یک دستگاه پل در این محور عملیات اجرایی آن انجام و به اتمام رسیده است و پل شماره دو نیز یا توجه به تغییر ترافیک مسیر، عملیات اجرایی شروع شده که مدت زمان اجرای آن مطابق با برنامه زمانبندی چهار ماه است.

وی ادامه داد: در حال حاضر شاه تیرهای پل شماره سه در حال ساخت بوده که بعد از اتمام عملیات اجرایی پل شماره دو و تغییر ترافیک زیرگذر، اجرای این پل عملیاتی می‌شود.

قدیری بیان کرد: مسیر مورد نظر شامل دو هزار و ۷۰۰ متر عملیات راهسازی ازجمله روگذر، زیرگذر و رمپ‌ها می باشد که همزمان با عملیات اجرایی سازه پل‌ها اجرا می‌شود همچنین با توجه به شرایط خاص ترافیکی و معارضین موجود و برنامه زمانبندی اجرایی اتمام پروژه در آبان ماه ۱۴۰۲ پیش‌بینی می‌شود.