شناسهٔ خبر: 128013 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد؛

تداوم عملیات بهسازی در فرودگاه زاهدان

0 مدیرکل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان از تداوم عملیات بهسازی در فرودگاه زاهدان خبر داد و گفت: ساخت و نصب تابلوهای راهنما و نشانگر فرودگاه بین المللی زاهدان در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مهدی خسروی بنجار مدیرکل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان گفت: نصب تابلوهای راهنما و نشانگر فرودگاه بین المللی زاهدان و همچنین عملیات آسفالت لندساید فرودگاه در حال انجام است.

خسروی بنجار افزود:با هدف اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و در راستای تسهیل در هدایت مسافرین،زیباسازی، یکپارچگی و همچنین مطابق با استانداردهای بین المللی تابلوهای راهنما و نشانگر ترمینال های فرودگاه زاهدان درحال نصب است.

 وی در ادامه اظهار کرد: این طرح شامل تابلوهای راهنما در محوطه فرودگاه، راهنمای طبقات، سردرهای ورودی، سردر اتاق ها و تابلوهای راهنمای مسافرین در ترمینال ها و اماکن فرودگاهی بر اساس آخرین استانداردهای روز طراحی،ساخت و در حال نصب است.

این مقام مسئول تامین اعتبار لازم برای اجرای این طرح را بالغ بر ۲میلیارد و هشتصدو نود میلیون ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد.

مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان همچنین از آغاز عملیات آسفالت لندساید (محوطه) فرودگاه بین المللی شهدای زاهدان نیز خبر داد و گفت: در راستای رفاه حال مسافران عملیات آسفالت لندساید،شبکه دسترسی،معابر و محوطه‌های فرودگاه بین المللی شهدای زاهدان در حال انجام است.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه بین المللی زاهدان خسروی بنجار تشریح کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران توسط پیمانکار بخش خصوصی و با نظارت کارشناسان دفتر توسعه و بهسازی فرودگاه‌های استان در حال انجام است.