شناسهٔ خبر: 128020 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی همدان تاکید کرد؛

تسریع در روند ایمن سازی محورهای استان تا قبل از آغاز تعطیلات نوروزی

شورای هماهنگی جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان همدان به صورت ویدئو کنفرانس با هدف هماهنگی بیشتر در سفرهای نوروزی ۱۴۰۲ بین ادارات راه و شهرسازی سراسر کشور با حضور مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان و سایراعضای شورا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (همدان )، " ایوب اسدالهی" در این جلسه تصریح کرد: ایام پیک سفرهای نوروزی از ۲۴ اسفند ماه آغاز می شود و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد.

وی با تاکید بر برگزاری جلسات مداوم وارائه گزارش روزانه عنوان کرد:  تا قبل از آغاز سفرهای نوروزی در جهت ایمن سازی محورهای پر حادثه و کاهش تصادفات از راه‌های استان بازدید به عمل آورده و هر چه سریعتر لکه گیری آسفالت، نصب نیوجرسی، استفاده از علائم ایمنی و هشداردهنده در جاده ها انجام گیرد.

طرح پویش همراهان سفر ایمن در دو محور گردنه اسدآباد و آزاد راه اجرا خواهد شد

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان همچنین با بیان اینکه بیشترین حجم تصادفات در ۳۰ کیلومتری ورودی و خروجی شهرها رخ می دهد، گفت: طرح پویش همراهان سفر ایمن در دو محور گردنه اسدآباد و آزاد راه اجرا خواهد شد و دو محور مهم دیگر نیز در دستور کار قرارخواهد گرفت.

اسدالهی در ادامه یادآورشد: یکی از اهداف اجرای طرح پویش همراهان سفر ایمن، فرهنگ‌سازی ، ارتقاء ایمنی و کاهش سوانح رانندگی است که با تشویق رانندگان به توقف در حین سفر و رفع خستگی تحقق می‌یابد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان همدان باید تلاش کنند تا با ارائه خدمات مناسب، سفرهای نوروزی بهتر و ایمن تر از سال‌های قبل برگزار شود.