شناسهٔ خبر: 128062 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد؛

فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان در مسیر ترقی و پیشرفت

خسروی بنجار زاهدان مدیرکل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان گفت: فرودگاه‌های استان در مسیر ترقی و پیشرفت قرار دارند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛مهدی خسروی بنجار مدیرکل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان از عملیات بهسازی در فرودگاه‌های این استان خبر داد.

بهسازی در فرودگاه شهدای زابل

خسروی بنجار گفت: عملیات و اجرای پروژه جدول‌کشی ومحوطه‌سازی فرودگاه زابل با هدف بهسازی محوطه‌ها و شبکه دسترسی و همچنین زیباسازی و تسهیل در حرکت مسافر و جامه دان به منظور ارائه خدمات مطلوب به مسافرین در راستای استقبال از بهار و نوروز سال ۱۴۰۲ درحال انجام است.

وی افزود: این پروژه به متراژ ۲ هزارمتر مربع و تامین اعتبار لازم برای اجرای این طرح بالغ بر ۱۰ میلیار ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌های کشور هزینه در بر داشته که توسط پیمانکار بخش خصوصی و با نظارت مهندسان دفتر توسعه و بهسازی فرودگاه های استان در حال انجام است.

نصب راه بند دفنی در فرودگاه زاهدان 

مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان بیان کرد: در راستای ارتقاء ضریب حفاظتی و امنیتی پاویون فرودگاه بین المللی شهدای زاهدان یک‌دستگاه راه بند دفنی در ورودی درحال نصب است.

وی اظهار داشت: اجرای این پروژه با اعتباری بالغ بر ۵میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران توسط پیمانکار بخش خصوصی انجام می‌شود.

اجرای محوطه سازی و جدول کشی منازل سازمانی فرودگاه زاهدان

این مقام مسئول گفت:در راستای زیباسازی و ساماندهی محوطه منازل سازمانی فرودگاه زاهدان پروژه بهسازی و جدول کشی با پیشرفت ۷۰درصدی در حال انجام است.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه‌های استان سیستان‌ و بلوچستان خسروی بنجار تصریح کرد: تأمین اعتبار لازم برای اجرای این طرح بالغ بر ۱۰میلیار ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌های کشور هزینه در بر داشته است.