شناسهٔ خبر: 128074 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ۱۱ ماهه سالجاری صورت گرفت؛

ثبت بیش از ۳۰ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان 

محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از ثبت ۳۰ میلیون و ۹۹۱هزار و ۳۶۹ تردد انواع وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین طی۱۱ ماهه سالجاری در محورهای تحت پوشش این اداره کل خبرداد. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد با اشاره به ثبت این میزان تردد توسط ۴۸ دستگاه تردد شمار،اظهارداشت:پرترددترین محورهای حوزه شمال استان به ترتیب به محورهای زاهدان_خاش و زاهدان_سه راهی دشتک و زهک _مرز میلک اختصاص دارد. 

وی ادامه داد: از مجموع تردد های انجام شده ،تردد ورودی به حوزه شمال استان یک میلیون و ۳۵۷ هزار و ۸۳۱تردد و تردد خروجی از حوزه شمال استان یک میلیون و ۳۷۰ هزار و ۷۶۴ تردد بوده است. 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان افزود:در این مدت متوسط تردد روزانه ۱۳۳ هزار و ۲۱۸ تردد بوده که متوسط تردد ساعتی ۱۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است. 

کرد در خاتمه یاد آورشد:سامانه تلفنی ۱۴۱ به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی از آخرین وضعیت جاده های کشور است؛ همچنین سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ نیز آخرین وضعیت و اطلاعات جاده های کشور را در اختیار مردم گذاشته و پایگاه اینترنتی www.۱۴۱.ir نیز علاوه بر اطلاعات راه‌ها، وضعیت جاده ها را به صورت تصویری در اختیار مردم قرار می دهد.