شناسهٔ خبر: 128075 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس اعلام کرد؛

تدوین طرح جامع توسعه فرودگاه‌های فسا و داراب

فخر الدین کشاورز مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس از تدوین طرح جامع توسعه فرودگاه‌های فسا و داراب خبر داد و گفت: طرح‌های جامع با بررسی وضع موجود، در قالب ۵ فصل تدوین می‌شود که مبنایی برای اجرای نظام‌مند پروژه ای توسعه ای خواهند بود. 

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی جلسات کارشناسی تدوین طرح جامع فرودگاه های شهدای فسا و داراب با حضور کارشناسان دفتر مقررات فرودگاهی و کارشناسان مشاور در محل شهرستان‌های مذکور و با حضور مسؤلین شهرستان‌ها انجام شد.

 فخرالدین کشاورز مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس با اشاره به این مطلب گفت: هدف از تهیه و اجرای طرح جامع فرودگاهی توسعه متوازن و هماهنگ زیرساخت‌ها، برنامه‌ریزی راهبردی و جامع، هماهنگی با اسناد بالادست، افزایش کارایی، توسعه برنامه های اقتصادی،فرهنگی و پیشگیری از اعمال سلیقه در حوزه فرودگاه است. 
مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس اظهار داشت: طرح‌های جامع با بررسی وضع موجود، در قالب ۵ فصل تدوین می‌شود که مبنایی برای اجرای نظام‌مند پروژه ای توسعه ای خواهند بود. 
 به گزارش روابط عمومی فرودگاه شیراز؛ تدوین طرح جامع پس از بررسی کارشناسی و برگزاری جلسات تخصصی با همکاری مشاور تهیه و به تصویب می‌رسد.