شناسهٔ خبر: 128081 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اقدامات مثبت اداره کل راه و شهرسازی گلستان در آستانه نوروز تشریح شد؛

ایمن سازی محورهای مواصلاتی گلستان

راه و شهرسازی گلستان مدیر کل راه و شهرسازی گلستان گفت: اداره کل راه و شهرسازی گلستان با ایمن سازی محورهای مواصلاتی به استقبال مسافران نوروزی می رود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان) ، مهدی ملک اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن سال جدید، عملیات راهسازی محورهای اصلی استان گلستان، در قالب هفت کارگاه فعال انجام می شود.

وی افزود: تاکید اداره کل راه و شهرسازی استان در حال حاضر بر ایمن سازی کارگاه های فعال در حوزه راهسازی پیش از آغاز سفرهای نوروزی است.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: در این راستا، به تمامی پیمانکاران فعال اعلام شد که تا نیمه اول اسفندماه نسبت به رفع افتادگی و اختلاف ارتفاع بین راه های اصلی و شانه راه ها اقدام کنند.

ملک با بیان اینکه در حال حاضر تمام عملیات اجرایی احداث پروژه ها به حالت تعلیق درآمده، گفت: در روزهای اخیر عملیات آسفالت هشت کیلومتر از محور بندر ترکمن به آق قلا به اتمام رسیده است.

وی افزود: افتتاح این قطعه از محور تا پیش از آغاز سفرهای نوروزی در دستور کار این اداره کل قرار دارد و بر اساس هماهنگی های انجام شده با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، عملیات خط کشی محور تا پایان هفته انجام می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با تاکید بر اینکه در آستانه نوروز ۱۴۰۲هیچ کارگاه حادثه خیزی در محورهای استان وجود نخواهد داشت، گفت: در ایام نوروز در هر یک از این کارگاه ها،  یک خودرو و یک نیروی انسانی به صورت تمام وقت برای حفظ ایمنی، آماده ارائه خدمات هستند.

ملک ادامه داد: گفتنی است در آستانه آغاز سفرهای نوروزی معضلات محورهای مواصلاتی استان با همکاری و اهتمام بین دستگاه های مربوطه به حداقل می رسد.

وی در انتها گفت: لازم به ذکر است که در تمامی معابر اعم از ریلی، هوایی و جاده ای نیز با برنامه ریزی های انجام شده، بستر های مناسبی برای حضور گردشگران و مسافران ایجاد می شود.