شناسهٔ خبر: 128156 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیر کل فرودگاه‌های استان کرمان اعلام کرد؛

تشکیل کارگروه ویژه نوروزی در فرودگاه کرمان

فرودگاه کرمان مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان در جریان بازدید مشاور معاون وزیر، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از تدارک ویژه برنامه مفرح نوروزی در این فرودگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی رضا کارگر مشاور معاون وزیر، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، با ورود به فرودگاه بین المللی کرمان، پس از بازدید از پایانه داخلی در جریان برنامه‌های این فرودگاه قرار گرفت.
علی جزینی زاده مدیر کل فرودگاه‌های استان کرمان در این راستا گفت: فرودگاه بین المللی کرمان به عنوان پایتخت مقاومت جهان اسلام، با جاذبه‌های فرهنگی،تاریخی و گردشگری نادر با تشکیل کارگروه ویژه، برنامه‌های خاص تسهیلاتی و نیز بسته فرهنگی ویژه ای برای ایام نوروز تدارک دیده است.
کارگر نیز با اشاره به این اظهارات افزود :
به پیشنهاد ایشان و تصویب معاون وزیر رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل در ۱۰ فرودگاه برنامه هایی از جمله اهداء هدیه‌های جذاب به گروه سنی کودکان و همچنین هماهنگی حضور گروه های سرود و موسیقی، فضا سازی و ویژه برنامه‌های شاد و مفرح، در راستای تاکید مقام عالی وزارت برای نوروز مهیا و اجرا خواهد شد .
به گزارش روابط عمومی فرودگاه کرمان در این بازدید مدیرکل هواپیمایی جمهوری اسلامی شعبه کرمان، معاونین عملیات هوانوردی، معاون عملیات فرودگاهی، مشاور مدیرعامل را همراهی کردند .