شناسهٔ خبر: 128194 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

قرارداد آسفالت ۸۰ کیلومتر از راه‌های اردستان با پیمانکار منعقد شد

قرارداد آسفالت ۸۰ کیلومتر از راه‌های اردستان با پیمانکار منعقد شد مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان: در سال‌جاری قرارداد آسفالت ۸۰ کیلومتر از راه‌های روستایی اردستان با پیمانکار منعقد شده و تاکنون ۴۰ کیلومتر این راه‌ها آسفالت شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ سعید ناظمی اظهار کرد: در سال‌جاری قرارداد آسفالت ۸۰ کیلومتر از راه‌های روستایی اردستان با پیمانکار منعقد شده و تاکنون ۴۰ کیلومتر این راه‌ها آسفالت شده است.

مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: بیشترین قرارداد در حوزه آسفالت در استان اصفهان به شهرستان اردستان تعلق گرفته است.

در نشست خبری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اردستان همچنین به نصب ۶ کیلومتر نیوجرسی در جاده اردستان - اصفهان اشاره شد.

ابوالفضل کوهی، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان اردستان عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، تعداد هزارو ۵۰۰ جدا کننده (نیوجرسی) در ۶ کیلومتر مسیر اردستان به اصفهان در محدوده کارخانه سیمان اردستان نصب شده و از خطر تصادف خودرو ها جلوگیری شده است.

وی از اجرای روشنایی جاده ترانزیت در محدوده کمربندی اردستان به طول ۶ کیلومتر در ۳ مرحله خبرداد و گفت: برای اجرای این طرح با مشارکت فرمانداری، اداره برق و راهداری ۶ میلیارد تومان هزینه شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اردستان بیان کرد: ۲۵۰ کیلومتر از راه های روستایی شهرستان نیاز به روکش آسفالت گرم دارد که‌ در سال جاری حدود ۳۰ کیلومتر آن آسفالت و ۲۰ کیلومتر قرارداد اصلاحی امضا شده ؛ بهسازی و روکش آسفالت مسیر جاده ترانزیت در محدوده کمربندی اردستان، از ابتدای محدوده شهرستان از سمت کاشان به طرف نایین در ۳ مرحله در حال اجراست.