شناسهٔ خبر: 128234 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

عضو هیئت مدیره و راهبر فرودگاه مهرآباد در دیدار با شهردار منطقه ۹ تهران:

فرودگاه مهرآباد از سرمایه‌های ملی است

ابراهیم مرادی  عضو هیئت مدیره و راهبر فرودگاه مهرآباد در دیدار با شهردار منطقه ۹ تهران گفت: فرودگاه مهرآباد از سرمایه‌های ملی است که باید به منظور خدمات شایسته به مردم از تمامی ظرفیت‌های آن استفاده کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ابراهیم مرادی عضو هیئت مدیره و راهبر فرودگاه مهرآباد با رحیم مرتضوی شهردار منطقه ۹ تهران دیدار کرد.

شهردار منطقه ۹ تهران در این  دیدار اظهار کرد: با توجه به اینکه فرودگاه مهرآباد بیش از نیمی از مساحت منطقه ۹ را در برگرفته، به دنبال راهی هستیم تا با تعامل بیشتر با این فرودگاه زمینه را برای خدمت بهینه به شهروندان فراهم کنیم.

عضو هیئت مدیره و راهبر فرودگاه مهرآباد افزود: این فرودگاه با بیش از ۷۰ سال قدمت با ظرفیت ۳۳ درصد از کل پروازهای کشور، روزانه به حدود ۴۰ هزار نفر از مسافرین در ایام عادی خدمت رسانی می‌کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران مرادی خاطرنشان کرد: فرودگاه مهرآباد از سرمایه‌های ملی است که باید به منظور خدمات شایسته به مردم از تمامی ظرفیت‌های آن استفاده کرد، در خصوص چالش‌های فرودگاهی نیز در محیط شهری با برگزاری جلسات با مدیریت شهری می‌توان راهکارهای لازم را تدبیر کرد.